IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 7 februarie 2009

POLI IASI IL VREA PE PETAR JOVANOVIC, DE LA FC VASLUI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat sambata ca si-l doreste la echipa pe fundasul formatiei FC Vaslui, Petar Jovanovic, pana in vara, sub forma de imprumut.
„La venirea la Iasi, antrenorul Cristiano Bergodi mi-a spus ca vrea dublaj pe posturi. De aceea mi-a cerut sa aducem la echipa un fundas dreapta, un fundas stanga si un atacant de viteza. Am reusit sa obtinem imprumutul lui Andrei Cristea de la Dinamo si l-am transferat pe brazilianul Andre Todescato, astfel ca singurul post ramas descoperit este cel de fundas dreapta. ~n aceste conditii ne-am orientat spre jucatorul Petar Jovanic, de la FC Vaslui, pe care il dorim sub forma de imprumut, pana in avra. Negociem in aceste zile cu oficialii clubului vasluian si speram ca pana cel tarziu saptamana viitoare sa ne intelegem. Jucatorul se afla in Antalya cu FC Vaslui, unde se afla la pregatiri si echipa noastra, astfel ca Jovanovic ar putea sa treaca sub comanda lui Cristiano Bergodi imediat. ~n cazul in care nu ne vom intelege cu FC Vaslui, nu cred ca vom mai aduce alt jucator, cu echipa in Antalya aflandu-se juniorul Alin Apetroaie, de la echipa a doua, un fotbalist de care antrenorul Cirstiano Bergodi s-a declarat extrem de multumit si care evolueaza pe postul de fundas dreapta“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean, care duminica va pleca in Antalya, pentru a asista la cele cinci meciurile amicale pe care le vor disputa elevii lui Cristiano Bergodi, a mai precizat ca a fost stabilit si cel de-al cincilea adversar pe care il va intalni Poli Iasi in cantonamentul din Turcia: „La plecarea in Antalya, echipa avea stabilite doar patru meciuri amicale si mai doream sa mai jucam o partida. Astazi (n.r. – sambata), am reusit si am stabilit si cel de-al cincilea adversar. Este vorba de ocupanta locului al X-lea din prima liga bulgara, Pirin Blagoevgrad, cu care vom juca pe 14 februarie, de la ora 17.00“.
~n celelalte partide amicale din cadrul stagiului de pregatire din Antalya, Poli Iasi va intilni pe FK Andizhan (Uzbekistan) pe 8 februarie, pe Banska Bystrica (Slovacia) pe 10 februarie, pe Mika Ashtarak (Armenia) pe 12 februarie si pe Slavia Sofia (Bulgaria) pe 16 februarie. Toate partidele vor incepe la ora 17.00.

Niciun comentariu: