IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 27 februarie 2009

CRISTIANO BERGODI: „ACEASTA VICTORIE ESTE O MINUNE PENTRU NOI!“


Tehnicianul echipei Poli Iasi, Cristiano Begodi, a declarat, vineri seara, ca punctele obtinute in partida de pe teren propriu cu Universitatea Craiova, scor 1-0, sunt o minune pentru gruparea sa.
"Aceste trei puncte sunt pentru noi o minune, am intalnit o echipa foarte foarte buna, care ne-a pus in dificultate. Sunt multumit pentru rezultat dar nu si pentru jocul prestat de elevii mei dupa gol. Asta trebuie sa schimbam pentru ca am suferit mult pe final. Aceasta victorie este pentru noi una de moral si nu stiu cate echipe vor reusi sa castige in fata Craiovei", a spus Bergodi.
El a precizat ca atacantul Andrei Cristea, care a fost schimbat la pauza cu Bratu, a fost trimis la spital pentru a i se face o radiografie: "Cristea era lucid la pauza, dar am ales sa-l trimitem la spital pentru a face o radiografie si pentru a fi siguri ca nu are nimic. Medicul echipei mi-a spus la finalul jocului ca situatia lui Cristea este una buna".
Cristiano Berogdi a mentionat ca Buta, inlocuit cu Miclea in minutul 68, a suferit o entorsa. "Probabil ca pana luni isi va reveni", a adaugat tehnicianul.
Tehnicianul echipei Universitatea Craiova, Nicolo Napoli, a declarat ca formatia sa ar fi meritat cel putin un punct in aceasta intalnire.
"Al doilea cartonas galben primit de Michell cred ca a fost acordat prea usor. Altul ar fi fost scorul daca am fi jucat 11 contra 11, dar chiar si in zece oameni am avut ocazii si daca Costea nu ar fi nimerit bara in minutul 20 si ar fi inscris alta ar fi fost sittuatia. Si repriza a doua am jucat bine, am avut iar ghinion la bara lui Stoica, plus inca patru cinci ocazii mari. Cred ca meritan sa cel putin un punct. La ultima faza de joc cred ca a fost penalti la Tanasa. I-am spus la finalul jocului si arbitrului Corpodean sa urmareasca din nou faza si sa vada ca a gresit. Cred ca trebuie sa ma obisnuiesc sa vorbesc mai mult despre arbitraje , pentru ca in tur nu am facut-o si vad ca suntem dezavantajati. Oricum eu sunt multumit de felul in care au jucat azi elevii mei", a spus Napoli.

Niciun comentariu: