IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 21 februarie 2009

CRISTIANO BERGODI: „NU MA TEM DE ARBITRAJE SI JOCURI DE CULISE!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat sambata ca nu se teme in retur nici de arbitraje si nici de jocurile de culise.
„Nu ma tem de arbitraje! Nu pot sa spun asa ceva acum pentru ca ar fi o lipsa de respect din partea mea. Eu vreau ca meciurile sa fie decise pe teren, de jucatori si nu de arbitri. Cat despre jocuri de culise ce sa spun? Eu nu ma gandesc la asa ceva. Ma gandesc doar la echipa mea si sper ca jucatorii sa inteleaga cat mai bine ce vreau eu de la ei. Daca se va juca numai pe teren, nu avem cum sa nu ne salvam de la retrogradare. Ne asteapta un retur foarte greu. ~n primele opt-zece etape vom intalni numai echipe care lupta pentru titlu. Eu am incredere in baieti ca isi vor atinge obiectivul. Oricum, lupta va fi foarte grea. Nu cred ca Buzau, Gaz Metan sau Otopeni se considera deja retrogradate. Toate echipele vor lupta pentru a se salva. Tot ce pot eu sa sper este ca la final noi vom fi deasupra liniei retrogradarii“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca nu crede ca se impue amanarea reluarii campionatului: „Eu vreau sa incepem returul pentru ca nu cred ca sunt conditiile necesare pentru amanare. Chiar daca vremea nu este foarte buna, cred ca se poate juca. Nici la noi terenul nu arata foarte bine, dar baietii sunt obisnuiti cu acest gazon si nu cred ca sunt probleme“.
Despre adversarul din prima etapa a returului, Bergodi a spus ca se asteapta la un meci foarte greu cu Universitatea Craiova. „Este un meci foarte dificil. Intalnim o echipa buna, cu jucatori tineri, talentati si un antrenor foarte bun. Dar si noi suntem pregatiti si ma astept ca jucatorii sa dea 100% pe teren pentru a debuta cu dreptul in retur“, a conchis Cristiano Bergodi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Multa bafta domnule Bergodi.
Speram ca veti reusi sa salvati Politehnica de la retrogradare.
Interesant blogu' asta.
E numai despre Poli Iasi?
Foarte tare!!!

czavastin spunea...

Multmesc pentru aprecieri.
Este un blog cu informatii in principal despre Poli Iasi, dar nu numai.