IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 13 februarie 2009

MIRCEA SANDU: „SUNT SEMNALE CA UNELE ECHIPE VOR AVEA PROBLEME CU OBTINEREA LICENTEI“


Presedintele Federatiei Romane de Fotbal, Mircea Sandu, a declarat vineri, la Iasi, cu ocazia unei adunari la care au participat reprezentantii cluburilor de fotbal din zona Moldova, ca s-ar putea ca unele echipe sa nu obtina licenta pentru sezonul viitor.
„Din cate am inteles, sunt semnale ca unele echipe vor avea probleme cu obtinerea licentei. Data limita de depunere a dosarelor de licentiere este 31 martie. Se analizeaza si dupa o luna de zile se dau deciziile. Cluburile care nu primesc licenta au dreptul la apel pana in luna mai. Eu sper sa nu fie cazul ca vreo echipa sa retrogradeze din cauza neluarii licentei, dar daca se intampla, asta este! Regulamentul prevede clar retrogradarea intr-o astfel de situatie“, a declarat Mircea Sandu.
Seful FRF a mai spus ca procesul de lcientiere nu are teraba cu Federatia: „Procesul de licentiere este subventionat de UEFA, este coordonat de UEFA. Sunt doua comisii absolut independente, platite de UEFA. Nu are treaba cu licentirea Federatia Romana de Fotbal. Iar auditul se face de catre o societate agreata de UEFA. Federatia nu a facut nimic altceva decat sa aprobe in Comitetul Executiv manualul de licentiere“.
Referitor la problema stenogramelor, Mircea Sandu a spus ca acestea sunt un instrument de lucru pentru justitie, nu pentru Federatie: „Noi nu ne ocupam de stenograme. Aceste documente sunt un instrument de pentru justitie. Noi am solicitat rechizitoriul. L-am primit si l-am transmis tuturor membrilor Comitetului Executiv, iar pe 23 vom vedea despre ce probleme se discuta acolo. Cei de la UEFA nu se implica in procesul de disciplina sportiva. Ati vazut ca intr-o liga inferioara din Anglia a fost descoperit un act de coruptie. ~n Germania a fost probleme cu acel arbitru care a participat la pariuri sportive. ~n Italia a fost scandal mare. ~n Polonia am inteles ca au fost peste 300 de arestati. Peste tot apar probleme. Nu este frumos ce se intampla. Nu este bine. {i eu sper ca acest lucru il vor intelege si conducatorii de cluburi din fotbalul nostru. De ce sa premize, daca acel jucator este salariat. Poate ca a doua zi, ma duc si ii dau bani ca sa piarda in meciul cu mine. Nu este bine. Noi avem reglementari foarte clare si pentru coruptie o echipa este retrogradata!“

Niciun comentariu: