IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 25 februarie 2009

POLI IASI SI-A PREZENTAT ACHIZITIILE DIN ACEASTA IARNA


Clubul Poli Iasi si-a prezentat miercuri, intr-o conferinta de presa, noile achizitii din aceasta iarna.
Cei trei jucatori noi din lotul Politehnicii Iasi sunt Andre Todescato, Leandro Mariano da Silva si Andrei Cristea.
Andrei Cristea, jucator care a mai evoluat la Poli Iasi si in returul campionatului trecut s-a declarat incantat ca a revenit in dealul Copoului.
„Ma bucur ca m-am intors la Iasi, unde m-am simtit foarte bine in returul trecut de campionat. Am ales sa revin la Iasi pentru a lucra cu domnul Bergodi. Eu stiu scoala italiana de antrenori, lucrand si cu domnul Zenga, la Steaua. Sunt optimist in privinta acestui retur si sunt convins ca vom reusi sa ne atingem obiectivul, salvarea de la retrogradare“, a declarat Andrei Cristea.
Andre Todescato a spus ca spera sa puna umarul la atingerea obiectivului: „Am semnat cu Poli Iasi deoarece vreau sa pun umarul la atingerea obiectivului propus, salvarea de la retrogradare. Am facut o pregatire buna in Antalya si cred ca suntem pregatiti pentru reluarea campionatului. Nu stiu prea multe despre fotbalul romanesc. Am auzit doar de Gica Hagi, care a fost un mare jucator“.

Niciun comentariu: