IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 22 februarie 2009

CRISTIANO BERGODI: „SPER CA BALBA SI CRISTEA VOR INSCRIE SI CU UNIVERSITATEA CRAIOVA“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat duminica, dupa meciul amical disputat cu formatia din Republica Moldova, Zimbru Chisinau, ca spera ca atacantii sai sa inscrie si in campionat.
„A fost ultimul nostru meci amical si sunt multumit. A fost un antrenament bun pentru noi. Toti jucatorii mi s-au parut pregatiti, mai ales ca terenul de joc nu a fost foarte bun. E clar ca in partida cu Universitatea Craiova, din prima etapa a returului, ne va fi mult mai greu. Cristea si Balba au marcat din nou si sper ca vor inscrie si cu Universitatea Craiova. Au fost ceva nesincronizari in aparare, dar cred ca pana la meciul cu Universitatea Craiova le vom remedia“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca nu are inca stabilit primul «11» pentru meciul cu Universitatea Craiova: „Am facut multe schimbari in acest amcial pentru ca inca am dubii si nu am stabilit inca primul «11» care juca impotriva Craiovei. Cei care au fost astazi titulari, nu e obligatoriu sa fie si in meciul din prima etapa a returului. Aceasta situatie insa ma bucura pentru ca asta inseamna ca toti jucatorii sunt bine pregatiti si oricare dintre ei poate fi titular“.

Niciun comentariu: