IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 2 februarie 2009

DORIN MIHUT VA SEMNA CU POLI IASI PANA IN VARA


Fostul jucator al echipei UTA, Dorin Mihut, a declarat luni ca va semna cu Poli Iasi un contract pe sase luni, cu posibilitate de prelungire pe înca doi ani.
„Am discutat astazi (n.r. – luni) cu domnul Boca (n.r. – presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca) si voi semna un contract pâna în vara, cu posibilitate de prelungire pentru inca doi ani. Cei de la Poli Iasi mi-au facut o oferta concreta in urma cu cateva zile si eu am fost de acord sa joc din nou in Liga I. Au mai ramas de discutat cateva detalii, dar nu cred ca vor fi probleme si voi semna cu Iasul. Poli are un lot bun si sunt convins ca vom reusi sa ne atingem obiectivul propus, salvarea de la retrogradare“, a declarat Dorin Mihut.
Dorin Mihut, care s-a antrenat luni dupa-amiaza cu echipa pregatita de Cristiano Bergodi, a jucat de-a lungul carierea la Olimpia Salonta (1999-2000), FC Bihor Oradea (2000-2006), Dinamo Bucuresti (2006-2007) si UTA (2007-2009).
Pe 21 ianuarie, Dorin Mihut a fosr declarat jucator liber de contract de catre Camera Nationala pentru Solutionarea Litigiilor din cadrul Federaţiei Române de Fotbal.

Niciun comentariu: