IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 25 februarie 2009

CRISTIANO BERGODI: „VREAU SA-L BAT PE NAPOLI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa ca, in ciuda faptului ca Nicolo Napoli este italian ca si el, vrea sa-l invinga pe acesta in partida de vineri, cu Universitatea Craiova.
„Am jucat impotriva lui Napoli in campionatul italian, dar nu ma stiu cu el. Ma bucur ca el, un antrenor italian, face treaba buna la o echipa din Romania. Asta nu inseamna ca nu vreau sa-l bat pe Napoli vineri! Cu siguranta meciul cu Universitatea Craiova va fi foarte dificil. Eu am incredere ca baietii s-au pregatit bine si pot obtine cele trei puncte vineri. Ne asteapta trei luni si jumatate de foc, dar eu cred ca ne putem atinge obiectivul propus, salvarea de la retrogradare. Rezultatele Craiovei din tur nu au fost intamplatoare, dar eu cred ca noi vom castiga vineri daca jucam cu multa daruire, determinare si pofta de joc“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca nu accepta niciun fel de scuza de la jucatorii sai: „Noi trebuie sa jucam bine, indiferent de conditiile de joc. Mie nu-mi plac alibiurile, ca terenul a fost prost sau alte scuze. Trebuie sa avem atitudine pentru a avea rezultate. Pe acelasi teren joaca si adversarul. Asta nu este o scuza ca terenul este prost. Noi trebuie sa castigam!“

Niciun comentariu: