IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 9 februarie 2009

CRISTIANO BERGODI: „VREAU SA IAU CAMPIONATUL CU POLI IASI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat luni ca si-ar dori ca in anii urmatorii sa lupte cu gruparea din dealul Copoului pentru castigarea campionatului.
„Nu vreau sa considere cineva ca as fi ipocrit, dar eu vreau sa iau campionatul cu Poli Iasi! E clar ca nu acum, pentru ca toata lumea stie pe ce loc este Poli Iasi, dar sunt convins ca in cativa ani se poate acest lucru. Cu multa munca si investitii, putem spera la castigarea campionatului. Acum, obiectivul Iasului este salvarea de la retrogradare si sunt convins ca ne vom atinge obiecitvul propus. Am facut cateva achizitii bune, zic eu, in aceasta iarna, si ne pregatim bine pentru returul de campionat. Venirea lui Andrei Cristea este un mare plus si sunt convins ca el ne va ajuta sa ne atingem obiectivul“, a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a spus ca si-ar dori ca in acest sezon campioana sa fie CFR Cluj sau Rapid, echipe pe care le-a antrenat in trecut: „Am amintiri frumoase de la Cluj si de la Rapid si mi-ar placea ca una dintre aceste doua echipe sa iasa campioana. Totusi, Dinamo are un avans de sase puncte in fata Stelei si a Clujului si e clar ca este favorita. Oricum, cred ca aceste trei echipe vor lupta pentru titlu, Dinamo, Steaua si CFR“.
Bergodi a mai precizat ca visul sau principal este sa antreneze pe Lazio Roma. „Normal ca eu sper ca intr-o zi sa ajung antrenorul echipei mele de suflet, Lazio Roma. Nu stiu cand se va intampla asta, dar eu sper. Oricum, deocamdata sunt la Iasi si vreau sa fac performanta aici“, a conchis Cristiano Bergodi.

Niciun comentariu: