IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 29 ianuarie 2009

ANDREI CRISTEA: „NU SUNT INTERESAT DE O REVENIRE LA POLI IASI “


Atacantul echipei Dinamo Bucuresti, aflat in cantonament in Turcia, cu gruparea alb-rosie, a declarat joi ca nu isi doreste sa revina la Poli Iasi.
„Poli Iasi mi-a intins o mana de ajutor anul trecut, insa nici eu nu i-am dezamagit. Acum sunt jucatorul lui Dinamo si vreau sa joc pentru clubul din Stefan cel Mare. De aceea am venit aici, nu? Am auzit si eu de interesul celor de la Iasi pentru mine si ma simt magulit, mai ales ca m-am simtit foarte bine la gruparea din dealul Copoului. Stiu ca oficialii clubului moldav au fost multumiti de evolutiile mele din returul campionatului trecut, cand am pus si eu umarul la salvarea de la retrogradare, dar acum, asa cum am spus, as vrea sa joc la Dinamo“, a declarat Andrei Cristea.
Andrei Cristea a mai spus ca nu-l sperie concurenta de la Dinamo si ca isi doreste sa lupte din rasputeri pentru un post de titular: „Cand am venit la Dinamo, am stiut ca aici este o concurenta foarte mare, dar asta nu ma sperie. Dinamo are multi atacanti de valoare. A revenit acum si Claudiu Niculescu. Dar asta nu face altceva decat sa ma motiveze in plus. Daca mi-ar fi fost frica de concurenta, atunci nu as mai fi venit la Dinamo. Sunt convins ca voi avea si eu sansa mea si sper ca prin reusitele mele sa pun si eu umarul la castigarea campionatului si la participarea in Liga Campionilor“.
Andrei Cristea a evoluat la Poli Iasi in ultimele 15 etape ale returului de campionat 2007/2008, formatie pentru care a marcat sase goluri.

Niciun comentariu: