IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 17 ianuarie 2009

SORIN BOCA: „TANASA VA REVENI LA CRAIOVA“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat sambata ca atacantul Ciprian Tanasa si-a reziliat intelegerea cu gruparea din dealul Copoului si va reveni la Universitatea Craiova, echipa de unde fusese imprumutat in vara.
„Am purtat mai multe discutii cu Cirpian Tanasa pentru a-l convinge sa continue cu noi. Nu am reusit sa ne intelegem, astfel ca Tanasa va reveni la Craiova. In aceste conditii, in functie si de ce va spune noul antrenor, va trebui sa aducem in aceasta iarna la echipa unul sau doi atacanti. Nu avem inca niste nume pentru ca asteptam sa vedem ce va sune si noul antrenor“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca alti trei jucatori isi vor rezilia intelegerile cu Poli Iasi: „Am discutat cu Gustavo Paruolo zilele acestea si urmeaza ca in cel mai scurt timp sa gasim o solutie amiabila pentru rezilierea contractului cu el. Cu Svetozar Mijin am discutat deja si i-am dat o hartie prin care suntem de acord sa-si caute echipa. In functie de viitoarea lui destinatie vom stabili o suma de transfer. Saptamana viitoare urmeaza sa vina la Iasi Lamine Diarrassouba, cu care, la fel, vrem sa discutam rezilierea contarctului. Pentru Lamine vrem 20.000 de euro, atat cat am dat si noi pe el vara trecuta“.

Niciun comentariu: