IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 13 ianuarie 2009

MARIAN BONDREA LA POLI IASI?


Fostul antrenor al echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat marti seara ca i l-a recomandat presedintelui clubului, Sorin Boca, pe tehnicianul Marian Bondrea pentru a prelua gruparea din dealul Copoului.
„Am discutat cu domnul Boca si i l-am recomandat pe Marian Bondrea pentru ca ii cunosc foarte bine valoarea. Eu am fost coleg cu Marian la obtinerea licentei Pro si am facut impreuna cursul practic la parma. Eu cred ca Marian Bondrea este intre primii sase antrenori din tara. Decizia o vor lua pana la urma cei de la Poli Iasi, dar eu cred ca echipa poate fi salvata doar de un antrenor cu experienta, un antrenor chibzuit si care sa linisteasca situatia de acum“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul aradean a mai spus ca pentru el nu mai exista cale de intoarcere la Poli Iasi: „Eu am luat o decizie, pe care comunicat-o conducerii clubului si nu mai pot da inapoi. Chiar daca s-ar achita maine toti banii catre jucatori, eu nu ma mai intorc la Poli Iasi. Cred ca am gresit in vara ca nu am plecat. Asta e. Sincer, imi pare rau ca ma despart de aceasta echipa deoarece am muncit mult la Iasi si am trait multe momente placute cu jucatorii. Daca lucrurile vor fi trate asa cum trebuie, Poli Iasi va scapa de la retrogradare“.

Niciun comentariu: