IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 20 ianuarie 2009

IONUT POPA: „E CIUDAT CA S-AU GASIT BANI DE-ABIA DUPA PLECAREA MEA!“


Fostul antrenor al echipei Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat marti deranjat de faptul ca timp de mai bine de patru ani cat a stat el la Iasi nu au fost niciodata banii necesari, insa dupa plecarea sa s-au gasit solutii.
„Am stat la Poli Iasi mai bine de patru ani si am tot fost mintiti cu banii, iar eu am fost nevoit sa tin echipa unita. Vad ca acum, dupa ce mi-am dat eu demisia se schimba situatia. E ciudat ca s-au gasit bani de-abia dupa plecarea mea! Inseamna ca am facut un bine Iasului plecand. Daca mai ramaneam, nu cred ca se gaseau asa usor bani. E clar ca am fost lucrat pe la spate si asta ma dereanjeaza, dar nu-i nimic, cine m-a lucrat va plati mai devreme sau mai tarziu. Acum imi dau seama ca treaba cu banii a fost doar asa, ca sa scape de mine! Cel mai mult ma bucur pentru jucatori, ca o vor duce mai bine si isi vor lua banii“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul aradean a mai spus ca este convins ca Poli Iasi va scapa de la retrogradare: „M-am simtit foarte bine cat am lucrat la Iasi si e normal ca aceasta echipa sa ramana in inima mea. Sunt convins ca Poli Iasi va scapa de la retrogradare. In ultimii ani, de fiecare data noi am facut retururi bune de campionat si nu vad de ce nu s-ar intampla la fel si acum. Eu le voi tine pumnii la fiecare meci si sper ca in cel mai scurt timp Poli sa lupte pentru un loc de cupa europeana deoarece orasul Iasi si suporterii merita pe deplin acest lucru“.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Salut caut sa fac schimb de linkuri daca esti interesat pls da un semn

czavastin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
czavastin spunea...

Da, de ce nu... Lasa adresa de mail aici (o voi sterge eu, daca nu vrei sa o vada si altii).