IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 13 ianuarie 2009

SORIN BOCA: „AM DEMARAT DISCUTII CU MAI MULTI ANTRENORI“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca poarta negocieri cu mai multi antrenori, dupa ce Ionut Popa si-a dat demisia de la gruparea din dealul Copoului.
„Astazi (n.r. – marti) am facut impreuna cu persoanele din conducerea clubului o lista cu 10 dintre antrenorii care ar putea sa vina la Poli Iasi. Dupa mai multe discutii am decis sa incepem negocierile cu cinci dintre acestia. Nu pot deocamdata avansa niciun nume pentru ca nimic nu este sigur. Am mai spus si repet, pana la plecarea in cantonament, Poli Iasi va avea un nou antrenor“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai precizat ca gruparea din dealul Copoului mai are datorii fata de fostul antrenor Ionut Popa: „Avem sa-i dam ceva bani domnului Popa, dar sumele reprezinta restante ale contractului sau cu noi. Nu am avut nicio clauza de reziliere, prin care el sa ne dea vreun ban daca pleaca sau noi sa avem sa-i platim ceva in plus. Singura situatie in care domnul Popa ar trebui sa ne dea bani este aceea in care va prelua vreo echipa pana in vara“.

Niciun comentariu: