IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 12 ianuarie 2009

IONUT POPA SI-A DAT DEMISIA DE LA POLI IASI


Surse din cadrul clubului Poli Iasi au declarat luni ca fiica antrenorului Ionut Popa, Medamira, a venit la gruparea din dealul Copoului si a depus demisia tehnicianului.
Demisia lui Ionut Popa a primit numar de inregistrare si urmeaza sa fie analizata de presedintele clubului, Sorin Boca.
Seful clubului iesean, care a fost luni prezent la Bucuresti la Adunarea Generala a Federatiei Romane de Fotbal, a declarat ca in cel mai scurt timp se va lua o decizie in ceea ce priveste postul de antrenor la Poli Iasi.
„Am auzit si eu ca domnul Popa ne-a trimis demisia sa, dar pentru a intra in vigoare aceasta trebuie aprobata. Sincer, la ora actuala, nu purtam discu]ii cu niciun antrenor, deoarece domnul Popa avea un contract cu noi. Normal ca voi purta si eu o discutie cu domnul Popa si dupa aceea vom cauta un alt antrenor. Oricum, vreau sa fiti convinsi ca pana in momentul in care echipa va pleca in cantonamentul din Ungaria, de la Debrecen, Poli Iasi va avea antrenor“, a spus Sorin Boca.

Niciun comentariu: