IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 28 ianuarie 2009

CRISTIANO BERGODI: „NE PUTEM ATINGE OBIECTIVUL CU LOTUL ACTUAL“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Cristiano Bergodi, a declarat miercuri ca gruparea din dealul Copoului se poate salva de la retrogradare cu lottul actual.
„De cand am venit eu la Iasi, jucatorii s-au prezentat bine la pregatiri, au fost receptivi si chiar n uam ce sa le reprosez. ~n aceasta perioada cat am pregatit echipa, am facut o evaluare a jucatorilor si cred ca ne putem atinge obiectivul propus, salvarea de la retrogradare, cu lotul actual. Asta in cazul in care clubul nu are posibilitatea sa mai aduca jucatori. A spus deja ca as vrea macar un atacant si unul-doi fundasi, dar asta depinde de conducerea clubului", a declarat Cristiano Bergodi.
Tehnicianul italian a mai spus ca a renuntat la doi dintre cei trei argentinieni veniti in probe la Poli Iasi: „I-am urmarit la lucru pe cei doi jucatori argentinieni, Emmanuel Blanco si Oscar Almada, dar este riscant sa-i retin in lot deoarece sunt tineri si au nevoie de o perioada mai mare acomodare. De aceea am decis sa renuntam la ei deoarece noi avem un obiectiv dificil, care trebuie abordat cu jucatori cu experienta. In ceea ce-l priveste atacantul Gaston Colon, acesta a venit mai tarziu la echipa si vreau sa-l mai vad la lucru“.

Niciun comentariu: