IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 19 ianuarie 2009

CRISTIANO BERGODI: „I-AM SPUS LUI BALBA CA APARE MAI MULT IN ZIAR DECAT CRISTIANO RONALDO!“


Antrenorul italian, Cristiano Bergodi, a declarat luni, ca i-a spus atacantului Ionut Balba, care a avut mai multe probleme in viata privata, ca apare prea mult in ziare cu astfel de manifestari.
„Am auzit si eu ce a facut Balba cu masina si cum i-a luat Politia de mai multe ori permisul. De aceea, i-am spus lui Balba ca apare mai mult in ziare decat Cristiano Ronaldo! Sper sa fi inteles mesajul meu si sa se fereasca de acum de aceste probleme. Eu vreau profesionalism total de la jucatorii mei“, a declarat Cristiano Bergodi.
Cristiano Bergodi a mai precizat ca va schimba sistemul de joc la Poli Iasi: „Toata lumea stie ca eu joc «4-4-2». Ramane acum sa vad si daca voi putea, in functie de lot. Pentru asta as avea nevoie in primul rand de inca unul-doi atacanti. Normal ca in acest retur de campionat ma voi baza pe jucatorii experimentati, pentru ca este greu atunci cand lupti pentru salvarea de la retrogradare, sa apelezi la jucatori tineri. Stiu ca Ionut (n.r. – Ionut Popa) a incercat sa foloseasca acest sistem, «4-4-2», dar pana la urma a jucat cu «4-1-4-1». O sa vad daca dupa ce vom face cateva transferuri nu vom reusi sa jucam asa cum vreau eu“.
Tehnicianul iesenilor a mai precizat ca nu stie inca unde va pleca echipa in cel de-al doilea cantonament in aceasta iarna: „Deocamdata, echipa a intrat de astazi (n.r. – luni) in cantonament la stadion, pentru ca aici, la Iasi, este o baza sportiva foarte buna, unde sunt conditii pentru cantonament. Urmeaza sa vedem ce varianta vom alege pentru cel de-al doilea cantonament al iernii. Eu as vrea la Antalya, in Turcia, dar luam in calcul si Cipru si Italia. Ramane sa vedem ce varianta vom alege, in functie de preturi si de conditiile oferite“.

Niciun comentariu: