IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 16 ianuarie 2009

BERGODI VINE SAMBATA SA NEGOCIEZE PRELUAREA POLITEHNICII IASI


Presedintele clubului Poli Iasi Sorin Boca, a declarat vineri ca antrenorul italian cristiano Bergodi va veni sambata la Iasi pentru a negocia preluarea gruparii din dealul Copoului.
„Dupa demisia domnului Ionut Popa, am decis sa aducem la echipa un antrenor experimentat si care a mai antrenat in Liga I. Domnul Cristiano Bergodi se incadreaza in cerintele noastre si de aceea in urma cu cateva zile am demarat discutiile pentru preluarea echipei de dumnealui. Domnul Bergodi ne-a anuntat astazi (n.r. – vineri) ca vine sambata la Iasi sa negociem preluarea conducerii tehnice a echipei noastre. El va ajunge, am inteles maine (n.r. – sambata) seara, cu avionul, in jurul orei 22.00“, a declarat Sorin Boca.
Capitanul formatiei iesene, Bogdan Onut, a spus vineri ca spera ca noul antrenor sa-si sustina jucatorii la fel ca Ionut Popa: „Am auzit si eu ca domnul Bergodi ar putea prelua Politehnica. Noi, jucatorii, nu avem nimic impotriva. Daca oficialii clubulu iau decis asa, atunci noi trebuie sa acceptam. Tot ce speram este ca domnul Bergodi sa fie alaturi de noi, asa cum a fost Ionut Popa, si sa ne ajute sa luam banii restanti. Am inteles ca actionarii ne-au promis ne vor da banii pe noiembrie si in cel mai scurt timp nu vor mai fi probleme“.

Niciun comentariu: