IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 26 ianuarie 2009

IONUT BALBA: „VREAU SA DAU CEL PUTIN CINCI GOLURI IN RETUR“


Atacantul echipei Poli Iasi, Ionut Balba, a declarat luni ca si-ar dori ca in retur sa inscrie cel putin cinci goluri si sa ajute formatia din dealul Copoului sa scape de la retrogradare.
„Dupa cum stiti, la sfarsitul anului trecut m-am operat la picior, dar acum mi-am revenit si ma simt foarte bine. Am urmat întocmai prescriptiile medicilor referitoare la programul de recuperare, iar acum sunt apt 100%. Pot din nou sa ma pregatesc la intensitate maxima, pentru ca în retur sa revin la forma de odinioara, care m-a impus în anii trecuti atentiei celor mai puternice cluburi din Liga I. Cel mai mult imi doresc ca Poli sa scape de retrogradare, insa fiind atacant, e clar ca lumea asteapta multe goluri marcate de mine. Eu vreau sa dau cel putin cinci goluri in retur, tinand cont ca revin pe teren dupa o perioada de inactivitate, dar daca vor fi mai multe cu atat mai bine. Oricum, mai putin conteaza cine inscrie, important este ca noi sa luam cat mai multe puncte si sa ne atingem obiectivul“, a declarat Ionut Balba.
Balba a mai spus ca spera sa colaboreze foarte bine cu antrenorul Cristiano Bergodi, care si l-a dorit si la CFR Cluj, in perioada cand a pregatit formatia ardeleana: „Despre Cristiano Bergodi am auzit numai lucruri bune si eu sper sa nu-i insel increderea, dumnealui dorind sa lucreze cu mine si acum doi ani, pe cand pregatea pe CFR Cluj. Daca nu s-a putut atunci, poate vom lucra foarte bine impreuna acum, la Poli Iasi“.

Niciun comentariu: