IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 9 ianuarie 2009

SORIN BOCA: „CINE NU VINE LA REUNIREA LOTULUI, E LIBER SA PLECE “


Presedintele clbuului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri ca nu mai este dispus la concesii si ca se asteapta ca toti jucatorii sa fie prezenti la reunirea lotului.
„Luni la ora 18.30 este programata reunirea lotului. Cine nu vine la reunirea lotului, e liber sa plece. A venit momentul `n care trebuie sa strangem randurile si sa fim uniti. Cine nu doreste acest lucru, `nseamna ca nu tine la aceasta echipa si este liber sa plece. Am vorbit cu jucatorii si le-am spus ca nu accept nicio scuza. Continui sa cred ca putem scapa de la retrogradare si tocmai de aceea vreau sa fim uniti si sa luptam pentru a ne atinge obiectivul“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca se asteapta ca si antrenorul Ionut Popa sa fie prezent la reunirea lotului: „I-am spus si Profesorului (n.r. – antrenorul Ionut Popa) ca toata lumea trebuie sa fie prezenta la reunirea lotului. Nici macar el nu mai are voie sa întarzie o zi sau doua la reluarea activitatii, asa cum s-a întamplat în anii trecuti, ori sa nu apara deloc. El are contract cu Poli Iasi pana în vara anului viitor si mi se pare normal sa vina. Nu mai accept nicio abatere în acest sens, în caz contrar urmand sa luam masuri. La fel, nu mi se pare normal ca prezenta sa fie conditionata de achitarea unei parti din datoriile pe care le are clubul catre jucatori si antrenori. Am spus si repet, sper ca problemele financiare sa fie rezolvate `n cel mai scurt timp“.

Niciun comentariu: