IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 24 ianuarie 2009

DANIEL PANCU: „EU SPER CA RAPID SA IASA CAT MAI REPEDE DIN CRIZA“


Jucatorul echipei Terek Groznai, Daniel Pancu, venit la Iasi pentru o vacanta de cinci zile, a declarat sambata, ca spera ca situatia de la Rapid Bucuresti sa se rezolve cat mai repede.
„Stiu ca este o situatie dificila la Rapid si imi pare rau. Ma bucur, in schimb, ca in acum in jurul echipei sunt doar rapidisti adevarati. Ma refer la domnul Rada, domnul Sichitiu sau domnul Manea. Eu sper ca Rapid sa iasa cat mai repede din criza. Poate ar fi trebuit intervenit mai repede, dar niciodata nu este prea tarziu. Solutia pentru redresarea situatiei eu cred ca se afla la domnul Copos sau Taher, ca nu mai stiu care dintre ei este patron acum. Iar daca ei nu mai pot, sa vina un om puternic financiar si sa ajute Rapidul. Nu cred ca este o solutie sa pui fanii sa cumpere actiuni sau sa imprumute clubul. Suporterii Rapidului au fost tot timpul alaturi de jucatori si cred ca ei merita sa aiba o echipa puternica, sustinuta de un om potent financiar“, a declarat Daniel Pancu.
Referitor la echipa nationala, Pancu a spus ca este convins ca „tricolorii“ pot invinge Serbia: „Ne asteapta un meci foarte greu. Sarbii au o formatie foarte puternica, dar eu cred ca Romania poate invinge Serbia“.
~n ceea ce priveste un eventual transfer al lui Adrian Cristea, de la Dinamo, la Terek Groznai, Pancu a spus ca acum este destul de greu: „Sunt multe nume de jucatori romani vehiculate pentru un transfer la Terek, nu numai Cristea. Eu cred ca este destul de greu acum sa mai vina vreun jucator roman. In lot sunt deja zece stranieri si la ei a intrat in vigoare un regulament potrivit caruia trebuie sa joace cinci rusi cel putin“.

Niciun comentariu: