IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 8 ianuarie 2009

IONUT BALBA A CALCAT DIN NOU STRAMB


Un tanar din Pascani, Bogdan Melinte, a declarat joi pentru cotidianul 7est, ca a fost batut pe 5 ianuarie de atacantul Politehnicii Iasi, Ionut Balba, si de un prieten al acestuia.
„Luni seara m-am intors acasa de la un prieten. ~n scara blocului era Ionut Balba, Andreea si Bogdan Moisii. Cand am ajuns in dreptul lor, am intins mana sa il salut pe fotbalist, dupa care mi-am continuat drumul. Am auzit cateva ironii din partea lor, si m-am uitat in urma. Acest lucru l-a deranjat pe Ionut. A urmat un schimb de replici verbale. Cei doi au venit dupa mine. Am batut in usile vecinilor, dar nu a deschis nimeni. Balba si prietenul lui m-au ajuns la ultimul etaj, acesta din urma lovindu-ma in zona nasului. Am inceput sa tip, tatal meu fiind unul dintre cei care au iesit din casa. ~n fata usii apartamentului meu a avut loc o bataie unde s-au schimbat pumni si picioare, pana cand a venit politia. Cei doi se aflau in stare de ebrietate“, a declarat Bogdan Melinte.
Tiberiu Dogaru, adjunctul comandantului Politiei Pascani, a declarat ca toti cei care au luat parte la incident au fost amendati cu cate 200 de lei: „Prin serviciul 112 a ajuns la fata locului un echipaj de politie. Scandalagii au fost adusi la sediu, iar dupa ce li s-au luat declaratii au fost sanctionati cu cate 200 lei pentru tulburarea linistii si ordinii publice“.
Jucatorul Politehnicii Iasi, Ionut Balba a negat incidentul: „Nu-mi amintesc unde eram luni. Nu stiu daca eram in Pascani. Nu este adevarat. Nu am batut pe nimeni, sunt niste inventii“.

Niciun comentariu: