IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 12 ianuarie 2009

SORIN BOCA: „PANA LA SFARSITUL SAPTAMANII VOM NUMI UN ANTRENOR “


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat luni seara, la reunirea lotului, ca in cel mai scurt timp va fi numit un nou antrenor in locul lui Ionut Popa, care si-a dat demisia.
„Asa cum stiti, domnul Ionut Popa si-a dat astazi (n.r. – luni) demisia. Motivatiile demisiei sunt problemele personale si instabilitatea financiara a echipei. Despre problemele personale nu vorbesc, dar referitor la cele financiare vreau sa spun ca sunt semne de imbunatatire. In aceasta saptamana se vor achita restantele catre jucatori pe luna octombrie, iar pana la sfarsitul lunii vom da banii pe decembrie. Personal imi pare ca domnul Popa si-a dat demisia, dar este decizia lui si nu am ce face. Pana la sfarsitul saptamanii vom numi un nou antrenor. Nu am discutat inca nicio varianta din respect pentru domnul Popa, dar in zilele urmatoare vom anunta cine va fi noul antrenor al Politehnicii Iasi. Pana la plecarea in cantonament, Poli Iasi va avea antrenor. In mod normal, echipa ar trebui sa plece in cantonament la Debrecen, in Ungaria, pe 16 ianuarie, dar data si locatia ar putea fi modificata de noul antrenor“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul formatiei iesene, care a stat de vorba cu jucatorii inaintea antrenamentului a spus ca le-a cerut celor care nu cred ca echipa se poate salva sa plece: „Le-am spus baietilor care este situatia cu banii si le-am cerut sa strangem randurile si sa credem toti ca ne putem atinge obiectivul. Cei care nu cred acest lucru sunt liberi sa plece. Nimeni nu a cerut sa paraseasca echipa“.
Sorin Boca a stat de vorba si cu cei 50 de suporteri care au venit la club si le-a explicat care este situatia cu Ionut Popa, transmitandu-le ca in cel mai scurt timp va fi numit un nou antrenor.
Suporterii au scandat mesaje de sustinere a lui Ionut Popa si impotriva presedinrelui Sorin Boca si a presedintelui de onoare, Gheorghe Nichita.

Niciun comentariu: