IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

IONUT POPA: „DACA JUCATORII NU-SI PRIMESC BANII RESTANTI, IMI DAU DEMISIA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat sambata, dupa ce presedintele Consiliului de Administratie Radu Petru a spus ca vor fi achitate deocamdata doar restantele pe luna noiembrie, ca isi va da demisia daca jucatorii sai nu-si vor primi toate restantele pe care le are clubul fata de ei.
„Eu mi-am dat cuvantul fata de jucatori si nu pot acum sa raman la Iasi, desi ei nu si-au luat banii. La mine vorba e vorba si nu ma pot suci acum. Daca jucatorii nu-si primesc toti banii restanti, imi dau demisia! Lucrurile sunt clare. Daca raman la echipa si pe urma ma duc cu jucatorii in cantonament, ce fac daca ei ma intreaba iar de restul banilor? Eu ce le spun? De ce sa ma enervez tot eu? Adica eu am fost de acord sa nu mi se mai dea jumatate din salariul din retur, iar jucatorii ar accepta o reducere cu 10-20% a salariilor, iar actionarii tot nu dau banii? Nu se pot achita toate datoriile, asta e! Eu plec! {i cand ma gandesc ca in vara am avut o oferta de la Vaslui pe care n-am s-o mai vad in viata mea si am refuzat-o ca sa raman la Iasi. Asta e. N-am plecat cand trebuia...“, a declarat Ionut Popa.
~ntrebat ce va face in continuare, Popa a raspuns in stilul sau caracteristic: „Cum ce fac? Ma trezesc la ora 9.00. Ma joc cu cateii mei. Stau si eu ca someru’ pe banii nevestei! Nu ma duc pana in vara nici la o echipa de Liga a II-a si nici in strainatate nu ma duc sa antrenez“.

Niciun comentariu: