IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 11 ianuarie 2009

SORIN BOCA: „VREAU SA CRED CA IONUT POPA SE VA RAZGANDI SI VA REVENI LA ECHIPA “


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat duminica faptul ca spera ca antrenorul Ionut Popa sa nu-si dea demisia.
„Am vorbit astazi (n.r. – duminica) cu Ionut Popa si i-am spus ca il astept luni la reunirea lotului. El mi-a transmis ca nu va mai continua cu Poli Iasi, dar eu continui sa cred ca el va ramane la noi. Am trecut prin atatea impreuna si nu ma asteptam sa ne despartim astfel. Intr-adevar sunt datorii catre jucatori, dar sunt sperante ca acestea vor fi achitate cat mai repede. Eu vreau sa cred ca Ionut Popa se va razgandi si va reveni la echipa“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca nu stie cine va pregati formatia din dealul Copoului in cazul in care Ionut Popa nu revine asupra deciziei de a-si da demisia: „Ionut Popa are inca un contract cu noi si nu putem vorbi de un alt antrenor acum. Nu ne-am gandit niciun moment la aducerea vreunui alt tehnician atata timp cat Ionut Popa are semnat cu noi un contract. Ramane de vazut ce va fi `n zilele urmatoare. Daca domnul Popa nu va mai dori sa continue cu noi, vom cauta alt antrenor“.

Niciun comentariu: