IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 29 ianuarie 2009

SORIN BOCA: „I-AM VREA PE MATEI SI JOVANOVIC SUB FORMA DE IMPRUMUT PANA IN VARA “


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat joi ca este interesat de imprumutul pana in vara a doi jucatori de la FC Vaslui, Marius Matei si Petar Jovanovic.
„Atacantul Marius Matei este deja venit in probe la noi, de la FC Vaslui, acum discutam si despre o eventuala sosire a lui Petar Jovanovic. Stiu ca Jovanovic poate evolua atat fundas dreapta cat si mijlocas dreapta, la fel ca Buta. Am inteles ca Jovanovic a plecat in Serbia, acolo unde are de rezolvat cateva probleme personale si este asteptat sa revina in tara la sfarsitul acestei saptamani. Noi i-am vrea pe Matei si Jovanovic sub forma de imprumut pana in vara. Ramane sa vedem ce spune si antrenorul Cristiano Bergodi, dar si cum decurg negocierile cu oficialii clubului vasluian“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca gruparea din dealul Copoului este in continuare interesata de un imprumut al atacantului Andrei Cristea de la Dinamo: „Andrei Cristea a facut treaba buna la noi in returul campionatului trecut si am fi interesati sa joace din nou pentru noi. Nu stiu daca jucatorul este de acord sa vina din nou la noi si nici daca Dinamo este de acord sa-l imprumute. In aceasta iarna am primit numeroase faxuri, de la diversi impresari, dar în cele mai multe dintre cazuri discutiile nu au evoluat deloc, din diverse motive. De aceea nu tsiu deocamdata daca vom mai aduce vreun jucator“.

Niciun comentariu: