IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 24 februarie 2008

ADRIAN ILIE: „DACA NU CASTIGAM LA IASI, CAMPIONATUL NU ESTE JUCAT“


Managerul formatiei Steaua Bucuresti, Adrian Ilie, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, la un post de televiziune din Iasi, ca, in cazul in care echipa lui Marius Lacatus nu castiga la Iasi, campionatul nu este jucat inca.
"Chiar daca nu castigam astazi, campionatul nu este jucat! Decisiv poate fi meciul de etapa viitoare, dintre Steaua si CFR Cluj! Atunci s-ar putea decide in mare masura campioana... Nu cred ca soarta lui Marius Lacatus depinde de acel meci“, a declarat Adrian Ilie.
Oficialul stelist a mai spus ca toate atacurile dintre echipele implicate in lupta pentru titlu nu fac decat rau fotbalului romanesc: „Am vazut ca domnul Muresan ne-a acuzat ca am fi vrut sa sprijinim Craiova la meciul cu CFR Cluj. Eu nu vreau sa comentez aceste acuze, pot sa spuna clujenii ce vor! Cred ca toate aceste acuze nu fac decat rau fotbalului romanesc! Mie mi se pare normal sa motivezi o alta echipa ca sa-si apere corect sansele. Important este sa nu se dea bani pentru a cumpara un meci, dar asa...“
~n final, Adrian Ilie a spus ca rezultatele de pana acum avantajeaza Steaua si ca spera ca echipa lui Marius Lacatus se va impune la Iasi: „Nu pot sa nu ma bucur ca Universitatea Cluj a castigat in «Giulesti»! Normal ca importanta este echipa noastra, dar depindem si de celalalte rezultate. Tot ce conteaza pentru noi este sa castigam la Iasi sa ne concentram pentru partida de etapa viitoare, cu CFR Cluj!“

Niciun comentariu: