IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 21 februarie 2008

NIMENI NU INTRA IN VESTIARUL LUI POPA!


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi ca nu este de acord ca noii membri ai Consiliului de Admnistratie al gruparii din dealul Copoului sa intre in vestiarul Politehnicii pentru a discuta cu fotbalistii ieseni.
„Doar stiti ca eu sunt dictator la aceasta echipa! La mine in vestiar nu intra nimeni.
Nici Patriarhul Romaniei! Am patit-o cu domnul primar in tur, cand a venit la pauza meciului cu Otelul Galati, [i i-a certat pe jucatori. Gata! Aia a fost prima si ultima data cand intra cineva la mine in vestiar sa vorbeasca jucatorilor. Daca au ceva sa le transmita, pot sa-mi spuna mie si le comunic eu! Daca vor neaparat sa discute direct cu jucatorii, sa-i invite la o cafea, la un suc, dar nu in vestiar!“, a declarat in stilul sau inconfundabil Ionut Popa.
Reactia lui Popica vine dupa ce noul presedinte al Consiliului de Administratie declarase ca vrea sa stea de vorba cu jucatorii si sa-i incurajaze inaintea meciului cu Steaua.

Niciun comentariu: