IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 24 februarie 2008

POPA ESTE DISPUS SA CUMPERE MECIURI


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat duminica, in cadrul unei emisiuni sportive, ca nu i se pare normal ca stimularea adversarilor formatiei sale sa fie interzisa.

„Eu, daca as fi patron si as avea bani, as cumpara toate meciurile! Daca altul accepta bani pentru ca eu sa castig meciul, sa nu profit?! Eu nu as accepta sa primesc bani sa pierd! Plus ca nu inteleg chestia asta cu stimularea adversarelor echipei mele... Pai, eu, daca as avea bani, i-as stimula pe altii ca sa-si apere corect sansele“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul formatiei iesene a spus ca nu ar accepta niciodata sa ia bani pentru a pierde: „S-au facut tot felul de speculatii legate de meciul acesta, al nostru, cu Steaua.
Ca noi ne-am da la o parte! Eu va spun: daca vreodata un presedinte de club ar veni si mi-ar sa spune sa nu-mi apar corect sansele, eu as iesi afara si m-as apuca de fumat!“
Popa a precizat ca starea proasta a terenului nu avantajeaza echipa sa. „Desi in vara s-au facut reparatii la teren, starea lui de acum este proasta si nu inteleg de ce! Nu stiu daca starea proasta a terenului ne avantajeaza... Trebuie si noi sa atacam si sa le punem probleme adversarilor, pentru ca vrem sa castigam!“, a spus Popa, care a continuat: „Am preferat inaintea acestui meci, cu Steaua, sa nu mai fac declaratii cu «sange» sau «carne cruda». Mi-am dat seama ca e mai bine «sa merg pe burta»! Prefer s-o bat pe Steaua si sa nu mai fac multa galagie!“

Niciun comentariu: