IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 25 februarie 2008

IONUT POPA: AM DAT O PALMA MULTORA


Antrenorul ehcipei Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat extrem de multumit de rezultatul partidei cu Steaua, scor 2-1.
„Nu ma asteptam sa cistigam astazi. A prins Steaua o zi mai slaba. Cred ca la noi s-a intors norocul pe care nu l-am avut in tur. Eu m-as fi bucurat si cu un rezultat de egalitate. De la noi nu pot remarca pe cineva anume. Toti jucatorii mi-au placut. A contat si faptul ca am prutat camasa cu care am cistigat in «Ghencea», la primul meu meci ca antrenor la Poli Iasi. Cred ca aceasta camasa o s-o vind la lciitatie sau o sa o dau la un muzeu! Vreau sa-i transmit salutari de caracter domnului Muresan, de la o echipa din capitala Moldovei! Cred ca prin aceasta victorie am dat o palma multora! In ceea ce priveste arbitrajul, pot spune ca ne-a arbitrat foarte bine Craciunescu la Urziceni, in tur. Poate as fi spus si acum acelasi lucur, daca nu ar fi dat acea lovitura libera din preajma careului in ultimul minut de joc“.

Niciun comentariu: