IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 21 februarie 2008

CINCI JUCATORI RATEAZA MECIUL CU STEAUA



  • Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi ca pentru partida de duminica, de pe teren propriu, cu Steaua Bucuresti, nu poate conta pe cinci jucatori.
„Am ceva probleme la nivelul lotului pentru meciul cu Steaua. Iosif Kalai si Ciprian Milea sunt suspendati. Acestora li se mai adauga inca trei jucatori care nu vor putea evolua duminica. E vorba de Svetozar Mijin si Paul Tincu, nerefacuti dupa niste accidentari, si Bogdan Straton, care s-a accidentat recent. Nici Naidin nu stiu daca poate duce un meci intreg, av=nd in vedere ca de-abia si-a reluat pregatirea“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca jucatorii sai sunt marcati de cele aparute in presa: „De parca nu era de ajuns ca ma confrunt cu probleme de lot, acum trebuie sa rezolv si problema moralului. Jucatorii sunt marcati dupa ce au avut in ziare ca eu vorbesc de «blat» in meciul cu Steaua. Cum e posibil asa ceva! E clar ca cineva are interesul sa ne destabilizeze! N-ati vazut ca baiatu’ care a scris acel material a recunoscut ca toate prostiile alea cu «blatu’» nu i le-am spus eu“.

Niciun comentariu: