IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 25 februarie 2008

PENTRU CRISTEA NU CONTEAZA CINE IA TITLUL


Atacantul Politehnicii Iasi, Andrei Cristea, unul dintre artizanii victoriei contra Stelei, de duminica seara, a declarat ca nu a tinut cont de perioada petrecuta la Steaua, insa considera ca ros-albastrii mai au sanse la titlu.
„Eu cred, sincer, ca Steaua mai are sanse la titlu. Au meci cu CFR, depind mult de aceasta partida. Pe mine nu ma intereseaza insa cine castiga titlul, eu vreau sa imi fac treaba unde sunt platit. Ma simt bine la Iasi si sper sa ramanem modesti in continuare si sa invingem la Buzau. Ne asteapta meciuri grele, cu principalele contracandidate la retrogradare“ a spus Cristea.

Niciun comentariu: