IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 26 februarie 2008

ONUT: “AM BATUT STEAUA ASA, IN GLUMA!”


Capitanul Politehnicii Iasi, Bogdan Onut, a declarat ca victoria echipei sale impotriva Stelei, scor 2-1, nu poate fi pusa la indoiala, si ca prin acest succes iesenii ‘le-au dat peste nas » celor care suspectau meciul de blat.
“Ne-am dorit cu totii acest succes, nu doar pentru a urca in clasament, ci si pentru a dovedi tuturor ca se insala atunci cand carcotesc pe la spate si insinueaza tot felul de prostii.
Le-am dat peste nas tuturor celor care credeau ca Poli Iasi e pe invers. Mesajul nostru pentru cei care ne-au acuzat a fost victoria. Asta spune tot", a declarat Bogdan Onut. Capitanul iesenilor a comentat ironic si declaratiile celor de la CFR Cluj, care au afirmat ca meciul cu Steaua va fi “o gluma de meci”: « Frumoasa gluma pentru noi, proasta pentru Steaua. Am batut Steaua in gluma! Serios vorbind, victoria noastra cred ca este meritata. Am avut un plus de determinare, am fost mai pragmatici. Am dovedit ca atunci cand prindem o zi buna putem invinge orice echipa. Am obtinut o victorie mare. Cand bati o echipa care joaca In Liga Campionilor si In care s-au investit milioane de euro, este o performanta si ne mandrim cu asta“.

Niciun comentariu: