IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 22 februarie 2008

STIINTA BACAU, IN FINAL-FOUR


Echipa de volei feminin Stiinta Bacau s-a calificat joi seara in Final Four-ul Challenge Cup, dupa ce a invins in sferturile de finala formatia Unic Piatra Neamt, in setul de aur, iar antrenorul invinselor, Branko Gajic, si-a prezentat demisia.
Unic Piatra Neamt a castigat meciul cu Stiinta Bacau cu 3-2 (25-19, 24-26, 33-31, 21-25, 15-11) si dat fiind rezultatul din tur (3-0 pentru bacauance) s-a intrat in setul de aur pentru departajare.
Bacauancele s-au impus cu 15-12 si au obtinut astfel calificarea.
La finalul meciului, antrenorul Branko Gajic a anuntat ca demisioneaza si a explicat: „Cand am venit aici, nivelul echipei era foarte scazut. Consider ca atunci cand echipa pierde, eu sunt vinovat. Decizia mea, in acest moment, este sa plec de la Piatra Neamt
.
De partea cealalta, antrenorul bacauancelor, Florin Grapa, a declarat: „Sincer, nu ma asteptam sa ajungem in setul de aur. Trebuie sa-i multumesc lui Dumnezeu ca ne-am calificat, pentru ca si echipa din Piatra Neamt putea sa faca acest lucru. Nu putea fi o calificare mai frumoasa, intr-o atmosfera creata de spectatorii de la Piatra Neamt. Mi-a fost teama de public si de sala. Din cauza presiunii am facut niste greseli pe care in mod normal nu le faceam. In Final Fou imi doresc sa terminam pe locul al treilea“.

Niciun comentariu: