IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 20 februarie 2008

Cristea promite un meci mare cu Steaua


  • Atacantul care a adus atitea bucurii fanilor ros-albastri isi doreste un rezultat bun in fata echipei cu care a cunoscut consacrarea interntaionala.

Pe 24 februarie se implinesc trei ani de cind Andrei Cristea invingea aproape de unul singur Valencia in Cupa UEFA. Acum, Cristea va întilni Steaua din postura de adversar
Dupa acea victorie cu Valencia, in care Cristea a inscris doua goluri in poarta lui Palop, euforicul Gigi Becali spunea ca atacantul valoreaza 20 de milioane de dolari.De atunci, evolutiile atacantului de 23 de ani au cunoscut o panta descendenta.
Împrumutat la Iasi, Cristea are ocazia sa demonstreze ca nu este „un jucator terminat“, asa cum l-au considerat unii oameni de fotbal.
Referitor la meciul de duminica, Andrei Cristea, a declarat ca gruparea ieseana are sanse sa obtina victoria în fata ros-albastrilor.
„Steaua a obtinut rezultate bune în meciurile amicale, nu a pierdut nici o partida, dar asta nu înseamna ca va cistiga si în Copou. Amicalele sint una, meciurile oficiale ofera cu totul altceva. Am auzit ca stelistii sint siguri de victorie la Iasi, dar sa asteptam meciul si sa vorbim dupa aceea. De vorbit e usor, importante sint faptele. Eu cred ca putem obtine victoria, pentru ca ne-am pregatit foarte bine în aceasta iarna“, a declarat Andrei Cristea.

Nu vrea razbunare
Desi nu-si doreste o razbunare fata de echipa care l-a aruncat ca pe o masea stricata, Cristea a spus ca asteapta cu nerabdare meciul cu fosta sa echipa: „Abia astept meciul împotriva Stelei, nu neaparat ca este fosta mea echipa si ca as vrea sa demonstrez ceva cuiva, ci pentru ca este debutul în noul an si îmi doresc sa pasim cu dreptul. Mi-as dori sa debutez cu gol la Poli, chiar daca vom juca împotriva Stelei“.
~n ceea ce priveste o eventuala revenire in „Ghencea“, atacntul iesenilor crede ca este prematur de dat un raspuns.
„E greu de spus acum, niciodata nu stii ce-ti rezerva viitorul. În urma cu citiva ani, cind evoluam la Steaua, nu ma gindeam ca o sa joc cu Poli Iasi împotriva Stelei. E posibil orice, dar deocamdata nu pot spune unde mi-as dori sa evoluez în viitor. Acum nu-mi doresc altceva decit sa joc meci de meci pentru Poli Iasi, sa dau cit mai multe goluri, iar echipa sa se mentina în prima liga“, a conchis Cristea.
Partida Poli Iasi – Steaua, din etapa a XX-a a Ligii I, se va disputa duminica, de la ora 20.30 si va fi transmisa de Kanal D.

Niciun comentariu: