IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 27 februarie 2008

PATRONI CU “AERE” DE ORASENI



In mod normal, acest material nu ar avea ce sa caute aici, dar avand in vedere ca este vorba de firma AYA SPORTS, care chipurile face imbracaminte sportiva, m-am gandit sa-l postez.
In urma cu mai bine de o luna si jumatate, am avut proasta inspiratie sa apelez la un coleg sa ma ajute sa-mi achizitionez o geaca de la “renumita firma” Aya Sports.
Plimbat cu zaharelul timp de o luna si jumatate, pe diverse motive, “stai ca nu-s la firma”, “avem de lansat colectia de primavara” si alte scuze, in cele din urma miercuri am fost la firma sa vad daca mai apuc primavara asta sa iau geaca sau trebuie sa mai astept cativa ani.
La sediul firmei, situat intr-o cocioaba pe malul Bahluiului, ne-a intampinat o “tanti” cu ochelari si ceas de fite, dar cu o bluza mulata prin care i se vedeau suncile (nu ca eu oi fi vreun fotomodel, dar...).
Trecand peste prima impresie (deh, era patroana), am zis sa-mi spun pasul si sa vad cum pot ajunge la o intelegere cu sunculoasa.
In fine, sar peste amanunte de genul “bai, iti facem geaca, da’ nu acuma” sau “hai bai, ce te superi, o rezolvam” si ajung la concluzie: SA NU VA PUNA PACATUL VREODATA SA AVETI VREO LEGATURA CU PATROANA CU AERE DE ORASEANCA, DE LA AYA SPORTS.

Niciun comentariu: