IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 25 februarie 2008

LA EMISIUNE CU MODISTA


Luni am fost invitat sa particip la o emisiune sportiva, la postul Tele M.
Mare mi-a fost surprinderea sa constat ca la aceeasi emisiune a fost invitata si Irina Schrotter sau "Modista" cum ii spun multi.
Desi era o emisune sportiva, a trebuit sa suport, alaturi de toti telespectatorii, care doreau sa afle informatii despre Poli Iasi sau despre celelealte echipe iesene, niste comentarii care nu aveau alta tinta finala decat primarul Gheorghe Nichita, chiar daca nu aveau "nici in clin si nici maneca" legatura cu sportul, ca sa ma exprim pe intelesul "Modistei".
Mai mult, am inteles ca se incearca prin orice mijloace atacarea lui Nichita, a carui "singura vina" este aceea ca vrea ca Poli Iasi sa ramana in Liga I.
Astfel, un bun prilej pentru atingerea acestui obiectiv a fost impunerea "Modistei" intr-o emisiune sportiva, care nu are nicio legatura cu luptele politice

Un comentariu:

bettips spunea...

La ce te puteai astepta? Teoretic, nu te duci intr-o emisiune pur sportiva ca sa te iei de cineva, ca sa-ti faci campanie electorala, dar... Probabil ca pina si aici scopu scuza mijloacele! Orice ar face, tre sa iasa sa zica: "Ala e de vina!" Publicitatea costa si tre sa se fac intr-un fel cunoscuta, nu?! Nu inteleg de ce intr-o emisiune cu profil sportiv, cum spuneam...