IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 20 februarie 2008

POPA SARE LA GATUL GAZETEI SPORTURILOR


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat miercuri ca materialul aparut în presa, potrivit caruia jucatorii l-ar fi întrebat pe tehnician daca meciul cu Steaua este blatuit, este o inventie.
„Am ramas mut cind am vazut ce a aparut astazi in presa. Nu se poate asa ceva. Sunt niste aberatii, niste inventii! Nu inteleg cine vrea sa tulbure linistea la echipa. Pai cum sa vorbesc eu cu jucatorii daca eu nici n-am fost in Iasi. Am fost la Bucuresti, la întalnirea cu antrenorii. Ma gandesc sa fac un memoriu la Federatie. Nu permit sa se arunce cu noroi in echipa mea! Sper ca domnul Mircea Sandu va lua masurile care se impun“, a declarat Ionut Popa.
Si presedintele clubului Sorin Boca a acuzat informatia aparuta intr-un ziar de specialitate: „Tot ce s-a scris sunt doar inventii. Nu stiu cine are interesul in aceasta prostie. Probabil ca a vrut sa ne destabilizeze. Era prea liniste la echipa? Astea sa fie «butoanele» de care se tot vorbeste?! Eu sper ca aceste informatii sa aiba darul de a-i motiva pe jucatorii nostri si mai mult“.
Reactia oficialilor ieseni a venit dupa ce in Gazeta Sporturilor de ieri a aparut un material cu antrenorul Ionut Popa, care ar fi spus ca jucatorii sai l-au intrebat daca meciul cu Steaua este „blat“.

Niciun comentariu: