IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 29 februarie 2008

POPA I-A LUAT APARAREA LUI REDNIC



Antrenorul formatiei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri ca nu este de acord cu modul in care se comporta jucatorii rapidisti cu tehnicianul lor, Mircea Rednic.
„Pe mine nu ma intereseaza ce se intampla la Rapid, dar nu e posibil ca jucatorii sa calce in picioare personalitatea antrenorului! Pai daca ar face vreun jucator de-al meu ce au facut rapidistii, sa nu vrea sa ia banderola de capitan, eu va spun ca aia ar fi fost arsi! Ii lasam sa joace un minut asa si pe urma luam eu banderola de capitan! Nu se poate asa ceva. Eu va spun: il sprijin total pe Mircea Rednic in situatia de la Rapid“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca nu ar fi permis nimanui sa spuna despre el ce au zis unii jucatori despre Mircea Rednic: „Daca zicea vreunul de mine ce a spus jucatorul ala (n.r. – Burdujan) despre Mircea Rednic, ca si-ar lua comisioane de la fotbalisti, in secunda urmatoare ala nu mai era in oras! Nu ca il dadeam afara de la echipa, dar nu mai avea ce sa caute in oras! Nu se poate ca jucatorii sa se comporte asa cu antrenorul lor!“

Niciun comentariu: