IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 25 februarie 2008

FRUSTRARILE LUI ADRIAN ILIE: „TREI PUNCTE SUNT PREA MULT PENTRU IASI“


Managerul sportiv al echipei Steaua, Adrian Ilie, a declarat ca rezultatul partidei Politehnica Iasi-Steaua, 2-1, este injust.
„Daca returul incepe acum, as fi spus ca vom lua campionatul pentru ca am avut ocazii, am jucat bine pe cand Iasiul nu si-a creat sanse de gol. Trei puncte sunt prea mult pentru o echipa care a avut un singur sut pe poarta si prea putin pentru Steaua. Daca cineva mi-ar propune acum sa obtinem locul 2 si sa ne calificam in Liga Campionilor, as fi de acord imediat“, a spus Ilie.

Niciun comentariu: