IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 26 februarie 2008

POPA: „VREAU SA SPARGEM GHEATA LA BUZAU!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat marti ca a trecut peste bucuria victoriei obtinute in fata Stelei si ca de ja se gandeste la partida de duminica, de la Buzau, cu Gloria.
„Am trecut deja peste victoria cu Steaua. {titi ca eu nu sunt genul care sa se bucure foarte mult la o victorie. Pana la urma, au fost trei puncte si atat. Normal ca acest rezultat ne obliga la mai mult. Aceasta victorie cu Steaua nu ar insemna nimic in cazul in care nu obtinem un rezultat bun duminica, la Buzau. Vreau sa spargem gheata la Buzau!
Pana acum nu am obtinut nicio victorie afara, in acest campionat si cred ca putem realiza acest obiectiv duminica“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca se asteapta la un meci foarte greu la Buzau, deoarece formatia lui {tefan Stoica este foarte puternica acum.
„Am spus ca vreau sa castigam la Buzau, dar sunt convins ca vo avea un meci foarte greu. Gloria Buzau este o echipa puternica, solida, care s-a intarit in aceasta iarna si care s-a vazut ca poate pune probleme“, a conchis Ionut Popa, care nu a ascuns faptul ca va merge joi la Mogosoaia pentru a vedea formatia Gloria Buzau in partida cu Pandurii Targu Jiu, din sferturile de finala ale Cupei României.

Niciun comentariu: