IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 23 februarie 2008

JUCATORII POLITEHNICII IASI AJUTA UN COPIL BOLNAV


Jucatorul echipei Poli Iasi, Radu Ciobanu, a declarat ca, in urma discutiilor purtate cu ceilalati fotbalisti ieseni, s-a luat decizia de a ajuta un baietel de 7 ani din Bacau, Eduard Johsen, care sufera din nastere de o boala severa, cardiomiopatie hipertrofica, un defect genetic prin care miocardul (muschiul inimii) se ingroasa anormal.
„Am aflat intimplator de acest caz, de la mama lui Eduard, care a facut eforturi si a mers cu fiul ei si la Milano pentru a-l trata. Copilul e dezvoltat normal, insa nu are voie sa faca nici un fel de efort. Le-am spus si baietilor, in vestiar, de problemele lui Edi si toti au fost de acord sa puna bani pentru a-i lua un lucru care sa-i fie de folos. Pina la urma i-am cumparat un laptop, pe care i-l voi duce prima data cind merg la Bacau. Sper sa se bucure de cadou“, a declarat Radu Ciobanu, cel care i-a mobilizat pe fotbalistii ieseni pentru a mai alina din suferintele unui pusti pentru care jocurile copilariei sint drastic restrictionate.

Niciun comentariu: