IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 18 martie 2008

BALACAREALA BECALI – IANCU


Patronul Politehnicii Timisoara, Marian Iancu, a declarat ca omologul sau de la Steaua, Gigi Becali, l-ar fi injurat.

„M-a injurat de mama, m-a facut in toate felurile, iar apoi m-a sunat Giovani sa-mi explice ce familie mare sunt ei si cat de tari sunt. La Gigi Becali, totul e o minciuna si averea si partidul ala al lui, Noua Gargara“, a izbucnit Iancu.
„Niciun meci al Stelei nu se joaca pe gazon. Gigi Becali este cel mai mare rau al fotbalului romanesc!
El a creat Cooperativa. Nu ati vazut? Pandurii si-a luat punctele pierdute cu Steaua de la Buzau“, a continuat Iancu
Becali nu a ramas dator si, urmand exemplul dat de presedintele tarii, l-a facut pe Iancu «tigan»: „Nu am vrut sa-i raspund lui Iancu, dar m-am gandit ca poate il pune cineva sa ma întarâte. Cat poti sa-l lasi? Am pus mana pe telefon sa vorbesc cu el si sa lamurim problema.
Eu am cunoscut tot felul de tigani, dar mai obraznic tigan ca asta nu am vazut în viata mea. Eu stiu de ce e capabil el, eu si familia mea il cunosc, d-aia am înnebunit cand a zis ca ma tine el pe mine in alarma. Nu poti cand esti miliardar sa te ameninte unul ca Iancu, eu nu pot sa-i permit asa ceva“.

Niciun comentariu: