IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 27 martie 2008

POLI IASI A PLATIT DATORIA CATRE MITROVIC


Poli Iasi i-a platit datoria de 11.200 de euro pe care o avea fata de jucatorul australian Srecko Mitrovic, astfel incat acesta va putea evolua in meciul din Liga I cu Pandurii Tg. Jiu, dupa cum a declarat ieri presedintele Sorin Boca.
„Azi era ultima zi de plata si ne-am achitat fata de Mitrovic. Nu am platit pana acum pentru ca am vorbit de mai multe ori cu Mitrovic si am convenit sa vina la Iasi, sa discutam, sa-i dam banii cash. Nu a venit pana azi si i-am virat banii in cont. Vom face dovada platii, astfel incat sa nu fie probleme“, a declarat Sorin Boca.
Srecko Mitrovic a declarat ca nu avea de ce sa mearga la clubul iesean: „Astept banii de la club. Eu am tot incercat sa vorbesc cu presedintele sau cu directorul economic, dar in zadar. Este in interesul lor sa-mi dea banii, pentru ca altfel nu vor fi programati in campionat si nu cred ca pot risca sa piarda puncte la «masa verde»! Nu am fost la Iasi, pentru ca nu am ce sa discut cu ei. Au sa-mi dea 11.200 de euro, nu am ce sa negociez.“
Comisia pentru Statutul Jucatorului din cadrul FRF a decis ca Poli Iasi era obligata sa ii plateasca restantele contractuale jucatorului Srecko Mitrovic, altfel iesenii nu ar fi fost programati la partida care se va juca duminica, impotriva celor de la Pandurii Tg. Jiu. Srecko Mitrovic avea de primit din partea Politehnicii Iasi 11.200 de euro, iar Comisia pentru Statutul Jucatorului fixase termenul pentru efectuarea platii pe data de 28 martie.

Niciun comentariu: