IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 28 martie 2008

POPA: “CUPA UEFA SAU PLEC DE LA IASI!”


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri ca va pleca de la gruparea din dealul Copoului daca formatia nu-si va propune ca obiectiv participarea in Cupa UEFA.
„In vara imi expira contractul cu Poli Iasi si, sincer, nu stiu ce sa fac. Sunt sanse mari sa plec. Daca ar fi sa raman la Poli as face-o doar in cazul in care se vrea o participare in Cupa UEFA. Mi-as dori ca dupa patru ani petrecuti la Iasi sa-mi incununez munca si cu o participare europeana. Ar fi minunat. Daca nu se va dori acest lucru, plec!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianu liesean a mai spus ca orice antrenor depinde de rezultate: „Zice lumea ca eu sunt antrenorul momentului, ca sunt pe val! Probabil, dar maine pot fi sub val! Daca Poli pierde doua meciuri la rand, ceea ce ma rog sa nu se intample, ma înghite valul! Asta e viata antrenorilor. La sfarsitul turului am fost criticat si am fost la un pas de a fi dat afara, iar acum, cand echipa joaca mai bine si obtine rezultate, situatia s-a schimbat“.

Un comentariu:

bettips spunea...

In sfarsit, un obiectiv cu care iasul se poate mandri! Ne-am saturat sa vedem doar ca Poli "ramane" in Liga I! Poate asa se baga si bani in stadionul ala, ca e vai de capul lui...