IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 28 martie 2008

DUMITRU DRAGOMIR ACUZA: "OAMENII LUI MIRCEA SANDU VOR SA MA DEA AFARA DE LA LIGA! "


Presedintele LPF, Dumitru Dragomir, a declarat, vineri, ca desi se afla in echipa cu presedintele FRF, Mircea Sandu, oamenii din subordinea acestuia incearca sa il detroneze de la conducerea Ligii.
"Nu sunt in razboi cu Mircea Sandu. Cu Mircea Sandu sunt in echipa. Chiar daca sunt in conflict cu el, numai cu Mircea Sandu sunt in echipa.
Eventual si cu Kassai, dar Kassai saracul e ca un sarpe caruia i-ai tras batista prin gura la aceasta ora. Da din coada, dar nu musca. Acum musca sindicatele. Nu am niciun conflict cu generatia tanara, numai ca trebuie sa raspund la intrebari, pentru ca daca nu raspund zice lumea ca orice mi-e frica de ceva sau cineva, ori o scald, ori sunt partas la prostiile care se fac", a spus Dragomir, cu referire la directorul general al Federatiei, Ionut Lupescu, si la directorul departamentului Relatii Internationale, Florin Prunea. Seful LPF a dezvaluit ca "oamenii lui Mircea Sandu inca vor sa ma dea afara de la Liga, dar eu nu pot sa il critic pe Mircea Sandu, pentru ca nu sunt in masura".

Niciun comentariu: