IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 23 martie 2008

POPA: “AM INSOMNII DIN CAUZA MECIURILOR PIERDUTE IN TUR, IN PRELUNGIRI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat duminica faptul ca nu este inca sigur ca formatia sa va scapa de la retrogradare.
„Inca nu pot dormi noaptea! Am in continuare insomnii din cauza meciurilor pierdute in tur, in prelunigri. Dar e pacat sa ma plang pentru ca il manii pe Dumnezeu! S-a mai intors roata in retur. Chiar nu ma asteptam sa bat pe Steaua si pe CFR Cluj. Am vazut ca s-a discutat mult despre penalty-ul acordat noua in meciul cu CFR. Daca domnul Porumboiu, care este o persoana avizata, a spus ca a fost penalty, pot eu sa spun altfel?! Eu daca m-as fi facut arbitru, as fi tinut cu gazdele sa nu-mi iau bataie! Vorbind serios, cred ca din doua jumatati de penalty, am primit unul“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus, referitor la incidentele de la partida Rapid – Steaua, ca ar trebui luate masuri drastice si depunctate echipele: „S-a ajuns prea departe cu declaratiile patronilor si conducatorilor de cluburi. Cred ca daca se va continua asa, ar trebui depunctate echipele. Uneori trebuie sa se ajunga si la nuia! Un copil daca nu intelege si vorba buna, ajungi sa-l mai si bati. Ar trebui exclusi vreo trei-patru arbitri si depunctate cateva echipe pentru a se linisti apele. Eu daca eram arbitru la Rapid – Steaua nu intrerupeam meciul. Mi-aduc aminte ca eram jucator cand Craciunescu si-a luat-o pe cocoasa la Anina si n-a mai oprit meciul. Cred ca a pleznit si el vreo doi, dar meciul s-a jucat! Daca era Craciunescu arbitru la Rapid –Steaua, ducea meciul pana la sfarsit.

Niciun comentariu: