IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 30 martie 2008

POPA: “BALBA VA FI AMENDAT!”


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, l-a criticat dur pe atacantul Ionut Balba, care a lasat echipa în zece oameni înca din minutul 7, si a fost de parere ca iesenii nu puteau obtine un rezultat bun în inferioritate numerica.
"Nu puteam obtine un rezultat mai bun, în conditiile în care efectiv 90 de minute am jucat fara un om. Am discutat cu arbitrul despre eliminarea lui Balba si mi-a spus sa merg pe mana lui. Gestul lui Balba este unul de neiertat si va avea de suportat pentru asta, pentru ca el este unul din cei mai bine platiti jucatori de la noi. Balba este marea mea dezamagire", a declarat Ionut Popa, dupa meciul Pandurii Tg. Jiu – Poli Iasi, scor 1-0.
Atacantul Ionut Balba a primit cartonas rosu în minutul 7, dupa ce a faultat dur un adversar.
Popa s-a declarat din nou dezamagit de întamplarile din fotbalul romanesc, referindu-se la incidentul sau de Buzau, precum si la derby-ul Rapid – Steaua. "Ne batem, aruncam cu brichete, scoatem pistoale... Suntem un popor barbar, care ar trebui dominat de dictatura. N-am fabulat la Buzau, iar daca venea unul sa scoata pistolul, în minutul 74 luam 5 goluri", a spus tehnicianul iesenilor.
Tehnicianul a deplans lipsa atacantului Andrei Cristea, suspendat pentru acest meci, si a declarat ca se teme în continuare de retrogradare. „Ne temem în continuare de retrogradare, nu avem un lot prea valoros si luam prea usor cartonase rosii“, a spus Ionut Popa.

Niciun comentariu: