IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 31 martie 2008

„MUNTI“, DAT AFARA DE LA FC VASLUI

Antrenorul SC Vaslui, Dorinel Munteanu, a declarat luni ca si-a reziliat contractul cu gruparea patronata de Adrian Porumboiu.
„Nu mai sunt antrenorul Vasluiului. Mi-am reziliat contractul. Am cazut la mijloc. Sunt curat!“, a spus Dorinel Munteanu.
Adrian Porumboiu a confirmat ca Munteanu a fost demis: „El nu va mai antrena echipa Vasluiului. De comun acord s-a reziliat contractul. El mi-a promis ca va bate Steaua. Nu a facut-o, mai mult, echipa a fost modesta rau. E clar pentru mine ca Munteanu nu a fost corect la acest meci. Nu m-am linistit deloc dupa ce s-a intamplat. Am avut o discutie privata cu el si i-a spus totul impresarului sau, care este membru in partidul lui Gigi Becali. Asa ceva e inacceptabil. Indiferent de ce se va intampla, nu voi reveni asupra deciziei“, a spus Porumboiu.
Conducatorul formatiei moldave sustine ca l-a mandatat pe presedintele clubului, Ciprian Damian, sa rezolve situatia lui Dorinel Munteanu. „Presedintele s-a ocupat de tot pentru ca eu nu mai vorbesc cu el“, a explicat acesta. Adrian Porumboiu a mai adaugat ca fiecare jucator al Vasluiului a avut o prima de 17.000 de dolari pentru un succes cu Steaua, in timp ce Munteanu ar fi fost recompensat cu 75.000 de dolari in cazul unei victorii.

Niciun comentariu: