IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 17 martie 2008

VA LUA TAHER RAPIDUL?


Omul de afaceri Fathi Taher a declarat luni ca a ajuns la un acord cu George Copos in privinta preluarii a 80 % dintre actiunile clubului Rapid si e doar o chestiune de timp pana va deveni oficial proprietarul gruparii din „Grant“.
„Avocatii mei sunt acolo si lucreaza la acest caz. Eu nu o sa merg sa discut cu domnul Copos pentru ca acolo sunt profesionisti care se ocupa de acte. Eu am discutat cu domnul Copos, ne-am inteles, sa vedem cand vom semna. Nu stiu daca o sa se faca azi, dar sigur se va finaliza. Cand o sa fie gata, o sa anuntam“, a spus Taher.
Omul de afaceri iordanian Fathi Taher negociaza cu George Copos de doua saptamani preluarea a 80% din clubul Rapid. Taher a mai spus ca Geroge Copos va ramane in continuare la Rapid: „Vin sigur la Rapid, dar George Copos nu va pleca. El este cel care se va ocupa in continuare de club, eu voi investi bani in Rapid, pentru oamenii care iubesc aceasta echipa. Sunt sigur ca ma voi intelege cu galeria. Eu cand promit ceva, asta fac.Voi fi in tribuna la meciul cu Steaua, alaturi de Copos si Becali, si sper sa invinga Rapidul. Avem sanse sa prindem locul II“.

Niciun comentariu: